LEVERING- Vi levere din bestilling på en miljøvenlig måde!
LEVERING
Har du brug for vejledning?
MÅSKE FINDER DU SVAR HER!
Du skal altid kontrollere at varen er hel ved modtagelsen. Dette er for at sikre, at din ordre er leveret som forventet og for at sikre, at vi i tilfælde af transportskader (synlige såvel som skjulte) kan imødekomme transportørens reklamationsfrist.
Når der oprettes retursag pga. transportskade, skal vi bruge fyldestgørende billeddokumentation af både emballage og vare, evt. en udpakningsvideo.
Dette gælder både ydre og evt. indre emballage.
Vores transportør skal bruge dette til yderligere sagsbehandling og kan, såfremt dette ikke forefindes, risikere at afvise yderligere sagsbehandling.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Når der oprettes retursag pga. transportskade, skal vi bruge fyldestgørende billeddokumentation af både emballage og vare, evt. en udpakningsvideo.
Dette gælder både ydre og evt. indre emballage.
Vores transportør skal bruge dette til yderligere sagsbehandling og kan, såfremt dette ikke forefindes, risikere at afvise yderligere sagsbehandling.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Dine varer faktureres ved afsendelse fra lager. Fakturaen vil derfor ankomme via mail, før varen når frem. Såfremt der opstår længerevarende forsinkelse, bedes du kontakte os, da varen kan være bortkommet.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Såfremt en vare ikke er på lager ved bestillingen vil du modtage en mail fra os om forventet leveringstid.
Er leveringstiden 'Ukendt', så giver vi dig også besked.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Er leveringstiden 'Ukendt', så giver vi dig også besked.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Såfremt din ordre placeres inden kl. 15.00, og varen er på lager, sendes den som udgangspunkt samme hverdag til transportdistributionslageret i Danmark, hvorefter den klargøres til levering. Normalt leveres lagervare første hverdag efter du har afgivet bestlling.
Er den bestilte vare ikke på lager, vil du få oplyst en forventet leveringstid via mail eller SMS.
Ved bestillingsvarer vil leveringstiden være anført som ukendt. Her kan leveringstiden være afhængig af, hvornår vi modtager varen fra vores leverandør.
Vi bestræber os altid på at få dine vare leveret på den hurtigst muligt -og mest miljøvenlige måde.
Ved bestilling af mærkning og tyverisikring gælder følgende:
Ved køb af tyveri -og inventarmærker er der en leveringstid på 8 - 10 arbejdsdage beregnet fra vi har modtaget din godkendelse af det layout mærkerne trykkes efter.
Ved køb af tyversikringer er der normalt en leveringstid på 5 - 10 arbejdsdage beregnet fra vi har modtaget din accept af bestillingen.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Er den bestilte vare ikke på lager, vil du få oplyst en forventet leveringstid via mail eller SMS.
Ved bestillingsvarer vil leveringstiden være anført som ukendt. Her kan leveringstiden være afhængig af, hvornår vi modtager varen fra vores leverandør.
Vi bestræber os altid på at få dine vare leveret på den hurtigst muligt -og mest miljøvenlige måde.
Ved bestilling af mærkning og tyverisikring gælder følgende:
Ved køb af tyveri -og inventarmærker er der en leveringstid på 8 - 10 arbejdsdage beregnet fra vi har modtaget din godkendelse af det layout mærkerne trykkes efter.
Ved køb af tyversikringer er der normalt en leveringstid på 5 - 10 arbejdsdage beregnet fra vi har modtaget din accept af bestillingen.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Er alle dine varer ikke på lager, og ønsker du dellevering, kan dette aftales med kundeservice.
De varer, der er på lager ved ordreafgivelse, vil derved blive afsendt, og efterfølgende vil de resterende varer blive leveret, når de er tilgængelige på lager.
Vær opmærksom på at der kan komme ekstra fragtomkostninger ved dellevering.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
De varer, der er på lager ved ordreafgivelse, vil derved blive afsendt, og efterfølgende vil de resterende varer blive leveret, når de er tilgængelige på lager.
Vær opmærksom på at der kan komme ekstra fragtomkostninger ved dellevering.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Hvis din pakke ikke er modtaget trods status som leveret, bedes du kontakte os.
Dette kan ske enten via mail til rma@uniff.dk, eller via en mail til info@merkning.dk.
Vi vil derefter starte en RMA - sag Du vil ligeledes blive orienteret om det videre forløb.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Dette kan ske enten via mail til rma@uniff.dk, eller via en mail til info@merkning.dk.
Vi vil derefter starte en RMA - sag Du vil ligeledes blive orienteret om det videre forløb.
Hvis du oplever problemer.
Er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefonnummer 50402665 eller via e-mail på support@uniff.dk.
Effektiv tyverisikring
Tyverimærkning af it-udstyr, værktøj, materiel og inventar nedsætter risikoen for tyveri, og giver lettere administration og kontrol over alle jeres værdier!
EFFEKTIV TYVERIMÆRKNING
Mærkning forebygger tyveri og indbrud!
Vi bruger Mærkning.dk tyverimærker – både SoftMark, EasyMark og AluMark – til at mærke vores bærbare og stationære computere, projektorer, computerskærme og mobiltelefoner. Vi bruger tyverimærkerne som forebyggelse, og vi har ikke fået stjålet noget, siden vi begyndte at bruge mærkerne. Mærkerne er rigtig nemme at montere på vores produkter – specielt SoftMark, som er den nye, flade type – og de sidder pænt og godt fast, og giver en permanent mærkning via den vulkaniserede ID tekst på bagsiden af mærket som vulkaniseres ind i emnet med medfølgende aktiveringslim.
Det er nemt at genbestille mærkerne med den fortløbende nummerserie, og det var også nemt at få skiftet mærkningen til vores nye navn og logo.
Hos Mærkning.dk har vi gennem årene altid fået god og konstruktiv rådgivning.
Ulla Mathiassen Pilemand.
Business partner.
For et sikkert og praktisk it-miljø
Med et sikkert it-miljø mener vi primært tyverisikring. Og produkter, der gør det vanskeligt for tyven at stjæle vores it-udstyr.
GØR HVERDAGEN BESVÆRLIG FOR TYVEN!
Kontakt os
Ring eller skriv til os på mail eller via kontaktformularen her under.
Vi sidder altid klar til at hjælpe. Hvis du mangler svar på et bestemt spørgsmål, kan du måske finde det på FAQ-siden.