INVENTARPROGRAM-0072 - "Mærkning.dk - Effektiv inventarmærkning!"
InventarProgram
Registrering og mærkning
INTEGRERBAR MED ANDRE APPLIKATIONER
Inventarprogram
Vi tilbyder alt fra simple lagerstyrings programmer til mere avancerede systemer, der kan vokse og nemt integreres med andre applikationer såsom: Helpdesk og netværksbeholdning.
Registrering og mærkning af udstyr giver dig mange fordele.
Investeringen i et lagerstyringssystem holder omkostningerne nede og reducere tab, ikke mindst ved, tyveri/indbrud.
Programmet forhindrer ikke at hændelser sker, men giver dig et hurtige overblik over, hvilke vare du har på lager, hvor dit inventar er placeret, og om der er sket tab i din beholdning.
Programmernes rapporteringsfunktion sparer dig for at bruge en masse tid og besvær på manuel optælling ved status opgørelse eller ved kontakten
til forsikringsselskaber og andre myndigheder.
Kontakt os i dag
Og få et tilbud på den optimal løsning, uanset om du er en lille virksomhed eller en stor kommune.
Netværksoversigt og licenshåndtering
Med netværksoversigt scanner dig hurtigt og effektivt alle arbejdsstationer og servere på dit netværk. God kontrol over software og hardware giver mange omkostningseffektive besparelser. Letter budget-og planlægningsarbejdet.
Komplette afvigelsesrapporter med metoder som Wmi.
Administrerer licenser i henhold til BSA -retningslinjerne advarer om ændringer i systemet, der ikke er godkendt.
Komplette afvigelsesrapporter med metoder som Wmi.
Administrerer licenser i henhold til BSA -retningslinjerne advarer om ændringer i systemet, der ikke er godkendt.
Fuld kontrol over software
Med licenskontrol, får du mulighed for og udnytte din software effektivt i alle dele af livscyklussen.
Vælg mellem standalone eller programmer, der kan parres med andre systemer.
Læs også mere om
Stregkode optælling – sparer tid og forbedrer kvaliteten i forhold til manuel lagerbeholdning.
Kontakt os i dag
Og få et tilbud på den optimal løsning, uanset om du er en lille virksomhed eller en stor kommune.
Service Desk, webbaseret system for din helpdesk/supportafdeling
Med helpdesk får du mulighed for at arbejde med dine sager i henhold til en standard (ITIL), og du kan automatisk følge SLA (serviceniveauaftale).
Dine brugere registrerer sager og søger efter løsninger i en bruger Portal, hvilket reducerer antallet af sager.
Der er færdige rapporter, hvor du kan følge med i, hvordan arbejdet går med afhjælpning af fejl, ændringer og problemområder.
Du kan også tage dine egne rapporter med grupperinger og filtrering, og du kan administrerer og konfigurerer service desk i en brugervenlig grænseflade.
Du er velkommen til at kontakte os for mere information her
Inventarmærkning med branding
Du har også mulighed for at få jeres logo, byvåben eller firmanavn med på inventarmærkningen. Både på de synlige, permanente og usynlige mærkeløsninger. Derved øges tilhørsforholdet til virksomheden eller institutionen, så du får et hurtigt overblik over dine værdier, ligesom ingen kan være i tvivl om, hvem de skal kontakte, hvis de mærkede effekter findes.
MÆRK DINE VÆRDIER
Kontakt os
Skriv til os på via kontaktformularen længere nede på siden. eller ring, læg gerne en besked på vores telefonsvare!
Vi sidder altid klar til at hjælpe. Hvis du mangler svar på et bestemt spørgsmål, kan du måske finde det på FAQ-siden.