MOBIL-DEVICE-MANAGEMENT-0074 - Mærkning.dk - Beskyt dine ting! - Mærkning.dk - Mærkning mod tyveri og Inventar!

Mærkning.dk
Mærkning.dk
Gå til indhold

MOBIL-DEVICE-MANAGEMENT-0074 - Mærkning.dk - Beskyt dine ting!

MobilDevices

Management

  INTEGRERBAR MED ANDRE APPLIKATIONER   
Tilbehør, tjenester og uddannelse

Hurtigere implementering i et eksisterende miljø.
Vores erfaring har hjulpet os med at skabe rammerne for vores færdige pakker, men vi vil gerne tilpasse dem til din virksomhed, hvis det er nødvendigt.

Vi tilbyder blandt andet forretningsanalyse af din organisation, og uddannelse for at optimere brugen af dit lagerstyringssystem.

Undersøgelser på forvaltning af aktiver.

Vores metode sikrer, at dine krav er defineret og afstemt til en systemløsning.
Vi kører hele lager projekter for dig med installation, uddannelse, implementering, mærkning, registrering og drift. Helt eller delvist.

Til særlige behov tilpasser vi lagersystemet eller udvikler yderligere moduler.

Vi integrerer også lagersystemet med andre eksisterende eller nye systemer.













DuoStation MDM er en mobil Cloud-tjeneste





DuoStation MDM er en Cloud-tjeneste til administration af mobile enheder, al infrastruktur kører 100% i skyen, vi står for driften. Det eneste du behøver er en webbrowser, og en konto hos os.

Fordele ved DuoStation MDM

  • Opgørelse
  • Rapporter
  • Økonomi
  • Systemet
  • Volume købe Program
  • Enhedsregistreringsprogram
  • Kør uden cloud-tjeneste
  • Positionering
  • Deployment
  • Konfiguration
  • Sikkerhed
  • Tilladelser
  • Integration
            

Saml information om hardware, software og hvordan enhederne er konfigureret.
Præsenter derefter i rapporter, gem som PDF eller eksporter til Excel.

Læs mere ved at klikke på linket herunder.
» Produktblad DuoSTATION MDM


Service Desk, webbaseret system for din helpdesk/supportafdeling

Med helpdesk får du mulighed for at arbejde med dine sager i henhold til en standard (ITIL), og du kan automatisk følge SLA (serviceniveauaftale).
Dine brugere registrerer sager og søger efter løsninger i en bruger Portal, hvilket reducerer antallet af sager.

Der er færdige rapporter, hvor du kan følge med i, hvordan arbejdet går med afhjælpning af fejl, ændringer og problemområder.
Du kan også tage dine egne rapporter med grupperinger og filtrering, og du kan administrerer og konfigurerer service desk i en brugervenlig grænseflade.
 

Fordele:

  • Struktureret tilgang til alle helpdesk-aktiviteter -og sager
  • En måde at få medarbejderne til at arbejde på et standardiseret og effektivt mønster
  • Automatisk måde at følge SLA (service niveau af aftale)
  • Statistik og trendrapporter til at identificere problemområder og strømline arbejdet
  • Samlet set bør det give din organisation reducerede tekniske problemer og dermed en bedre arbejdssituation for dine brugere.

  • Du er velkommen til at kontakte os for mere information her
    Inventarmærkning med branding

    Du har også mulighed for at få jeres logo, byvåben eller firmanavn med på inventarmærkningen. Både på de synlige, permanente og usynlige mærkeløsninger. Derved øges tilhørsforholdet til virksomheden eller institutionen, så du får et hurtigt overblik over dine værdier, ligesom ingen kan være i tvivl om, hvem de skal kontakte, hvis de mærkede effekter findes.

      MÆRK DINE VÆRDIER    
    Kontakt os
    Ring eller skriv til os på mail eller via kontaktformularen her under.
    Vi sidder altid klar til at hjælpe. Hvis du mangler svar på et bestemt spørgsmål, kan du måske finde det på FAQ-siden.
    Mærkning.dk - Tovesvej 2, 3000 Helsingør ( En del af uniff Gruppen )
    +45 50 40 26 65 | +45 60 61 31 09
    Send mail til Merkning.dk

    Copyright Mærkning.dk  |  CVR. 20013184  |   Jyske Banks logo


    SIKKERHED, DER ER MÆRKBAR
    Undgå tyverier, og få samtidig styr på alt værdifuldt udstyr i din virksomhed. Med en tyveri -og inventarmærkning fra Mærkning.dk falder risikoen for, at noget forsvinder. Enkelt, effektivt og sikkert.
    GENVEJE
    Tilbage til indhold